SKROSS® dołącza do Travel Retail Consortium

  • by

SKROSS i TRC

TRC kontynuuje budowanie i poszerzanie swojego członkostwa o marki znajdujące się poza Wielką Brytanią. Ostatnio do TRC dołączyła szwajcarska marka SKROSS, globalny gracz w dziedzinie wysokiej jakości akcesoriów podróżniczych, w szczególności adapterów podróżnych.
SKROSS będzie reprezentowany w TRC przez Sam`a Gerber`a, Partnera Zarządzającego oraz Szef Sprzedaży i Marketingu, który mówi: „Jesteśmy zadowoleni, że marka SKROSS została członkiem Travel Retail Consortium i to jako jedyna marka oferująca adaptery podróżne . Organizacja skupia profesjonalistów z branży ze wszystkich sektorów i nie możemy się doczekać, aby dzielić się z nimi cennymi spostrzeżeniami. ”
Przewodnicząca TRC, Rebecca Harwood-Lincoln, dodaje: „Jednym z celów, które postawiliśmy sobie w ubiegłym roku, było zachęcenie do członkostwa marek niekoniecznie mających siedzibę w Wielkiej Brytanii. Ma to na celu rozszerzenie zasięgu Travel Retail Consortium. Dlatego z przyjemnością witamy SKROSS w TRC i czerpiemy korzyści z wkładu i pomysłów Sam`a i jego zespołu. „


O SKROSS
Znana i wiodąca marka wysokiej jakości akcesoriów podróżnych. Produkty marki są obecnie dostępne w ponad 100 krajach na całym świecie. Zaprojektowane z myślą o nowoczesnych użytkownikach, oferta obejmuje: znane adaptery podróżne, kompletną gamę ładowarek USB do samochodów i użytku domowego, power banki oraz kable do ładowania i synchronizacji.
Ponadto szwajcarskie produkty SKROSS są znane na całym świecie jako: najbezpieczniejsze na rynku ze względu na zgodność z najnowszymi międzynarodowymi wymaganiami; łatwe w obsłudze dzięki opatentowanemu systemowi suwaków i zawsze spełniające najwyższe szwajcarskie standardy jakości.

O TRC

Konsorcjum Travel Retail zostało założone w późnych latach sześćdziesiątych i sformalizowane w 1971 roku, TRC wspieraa interesy i rozwój branży turystycznej w Wielkiej Brytanii poprzez firmy członkowskie. Celem organizacji jest poprawa standardów biznesowych w branży turystycznej, promocja produktów i usług członków, dyskusja na temat problemów branżowych oraz zapewnienie możliwości nawiązywania kontaktów społecznych i biznesowych dla kluczowych klientów branżowych i przedstawicieli podczas corocznych wydarzeń.
TRC aktywnie uczestniczy w pozyskiwaniu funduszy na cele charytatywne, a przewodniczący nominuje wybraną przez siebie organizację charytatywną.

 

skross